18 Nisan 2014 Cuma

vazgeçtim yanlış anlaşılır, gerçi bu da yanlış anlaşılır :D

          öncelikle merabayın dostlar, şey ben bi blog açtım ama burada sizlerle ne paylaşacağıma karar vermedim. güzel bişey görürsem size de göstertirim. o zamana kadar biraz sohbet edebiliriz belki de..yani ben şimdik hep böyle üstü kapalı tarzda kosuşacam. inşalla beni anlarsınız...


         böyle bazı insanlar var tamam mı, çok münasebetsiz gerçekten. bişey söylüyo arkasında durmuyo hiç. hemen bi kıvırma durumu oluyo. yani ben birisine kızarsam laf olsun diye kızmam mesela, kızarım sonraa haklıysam özür beklerim yok değilsem özür dilerim. ama bazıları gelip adama abuk subuk şeyler söylüyo sonrada "ben böyle insalarla hemen arama mesafe koyarım mesela" gelip şirinlik yapıyo sorsan, bana oldukça sevimsiz görünüyolar açıkçası. bi de bunlar bi sırıtık bi sevimsiz oluyo, hepsi de böyle oluyo yani. siz beni daha tanımıyonuz tabi ama yazdıkça yawaş yawaş ısınırsnız. kemdimce sempatikimdir gerçekten.
         bi de böyle bazı insanlar var ,yawww ne idü belirsiz. yani böyle nasıl davrancanı şaşırıyo insan. gözlerinde bi şaibe var. güven vermiyo anlatabiliyom mu. yani mesihde olabilir deccal da. ben böyle meshebi karışık adamları da hep sevmiyom. benim karakterime müsait değil. hiç sevmem ben şaibeli şeyleri, böyle keskin olcak net olcak kafa karıştırmıcak. baktın mı içini dışını görcen saydam olcak. mesela ben kıyafette de öyle severim mesela net olcak, öyle heryerinden bişey sallanmicak. ev dekorasyonu konusunda da kafam aynı. böyle heryerde bişey heryerde bişey... ben ona bakamıyom bile midem falan bulanmaya başlıyo. bi de orta sehpası hiç sevmem. evin ortasına %90 ını kullanmadığım bişey koyup etrafında dolaşmak canımı sıkıyo. bi de ben baya beyazım hep bacaklarım morarıyo.
işte ben böyle kafama göre bi adamım... daha çok konuşcaz şimdiklik kaçtım dostlar xoxo
           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...