30 Nisan 2014 Çarşamba

öneri


dostlar bugün size bi film önereciğim ismiyle müstesna... izleyin diyosam izleyin kardeşim. baak ben gerçekten zevkli bir adamımdır, daha sonrasında teşekkürlerinizi kabul edebilirim. belki de çoktan izlemişinizdir, ben izlemeyenler için bahsedeyim. arkadaş varya son zamanlarda izlediğim en iyi filmlerden birisi belki de kendisi... ses, görüntü, kadraj, oyunculuklar falan fenaaaa.... ne ararsan var konu dersen konu akıcılık dersen akıcılık.... izle dedim o kadar. o amcaya yapılır mıydı bu be.... yukarıda oturan amcanın aksanına ba-yıl-dım.
 tabi duymak içinaltyaılı izleyin. zaten bu amcayı king speach de de beğenmiştim ama burda zirve yapmış. bu filmin adını daha önce duymuştum ama biraz önyargılıydım. ben biraz daha eski kuşak filmleri severim. popüler ve özellikle son dönem yapılan filmlere antipatim var ama bu film başka tam bi klasik. son olarak

şu şırfıntıya uyuz oldum. kadın çok iyi bi oyuncu şu an kendisinden nefret ediyorum. pislik ... siz izleyin hep beraber tükürelim. böyle tek başına insan rahatlayamıyor :D bir iki üç dedim mi hep birlikte aşk ile tükürcez. izleyin görüşelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...