24 Nisan 2014 Perşembe

yuvarlanıp gidiyoruz öylece

fazla klasik müzik bana yaramıyor gerçekten. başkalarında beyinsel faaliyet artırıyormuş bende depresyon arttırıyor. anlamadım. 
bende bi tuhaflık olduğu doğduğum gün belliydi zaten. annemde şaşırmıştır bence. gerçi şaşırdığı kesin çünkü 6 kilo doğmuşum. şimdi görseniz hayatta inanmazsınız. benjamin button gibi tersten gidiyorum :D 
ay güldüğüme bakmayın valla içim kıyıldı. 3-4 saattir opera falan dinliyorum.(bu arada yukarıda gördüğünüz hoş hanım maria callas) bi kenardan da durumu dengelemek için çikilota yiyorum ama skor eşit değil. elimdeki kitap da fena değil ama benim havam kaçtı bi defa. şu an kapı çalsa ve dünyada en çok görmek isteyeceğim insan evladı karşıma çıksa hiç bi halt yapmam, sizde boşuna heyecan yapmayın. :D gerçi şu an görsem sevinirim dicem kimse aklıma gelmiyor. belki şu an bir dolap dolusu dondurma kapıya gelse saat geç oldu onu yemem sanırım. zaten çikilotayı biraz abarttım. hepsi tamam da şu alman çikilotalarına bi zaafım var.
 dün ben baya da alışveriş yaptım. bi tane saat bi tane güneş gözlüğü bi dünya makyaj malzemesi aldım. hafif battım ama pişman değilim. bu arada hala siyah taytım üstümde belirtmek istedim. diceksiniz kirlenmiyor mu? kirlenmiyor:D üşenmeyi bırakırsam yakında spora başlayacağım. bi buçuk aydır ön hazırlıklarım sürüyor. ama olacak inanıyorum gerçekten. yaz gelmeden bi kaç kilo veririm paşalar gibi.
yakın bir zamanda bazı insan gruplarına küçük çaplı istemsiz eziyetlerim olacak. mesleğimin ortaya çıkmaması açısından pek bilgi veremicem. gerçekten hiç kötü niyetim yok ama yapacak bişey yok, meslek icabı...
ya ben bu bilgilerim konusunda biraz cimriyim aslında paylaşmam gereken şeyler var ama o kadar kolay yoldan ulaşılmasını istemiyorum. bilginin biraz sancılısı daha makbul. kadir kıymet bilirsin en azından. bugün size belki de bazı insan tipleriden bahsedebilirim. bu insan arkadaşlar böyle sürekli çok eğleniyormuş gibi davranıyorlar. sürekli hareket halindeler. sanki dursalar dünya da duracak. kahkahalar havada patlıyor. falan filan... ben onlara çok üzülüyorum gerçekten. uzaktan bakınca ne bilim bi tuhaflık var. insan bazen ağlamalı. canı sıkkın olmalı. isyan etmeli. oturup kalmalı. sabit kurda seyretmemeli yani.
bi de başka bi insan tipi var, o da sürekli ağlak...
ağlamıyor ama insanın öyle tipleri görünce içini fenalık basıyor. yaw bi kalkıp gitsede kurtulsak diye bakıyor. bi de böyle adamların gülümsemelerini sağlayabilirsen, daha iyisi içten bi kahkaha duyabilirsen eğer insan kendini zafer kazanmış gibi hissediyor. beni sorarsanız karla karışık. yok dengesiz değilim korkmayın. tamam bazen çizgi dışına çıktığım doğrudur, ama genelde yuvarlanıp gidiyoruz öylece...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...