23 Haziran 2014 Pazartesi

hasankeyf diley diley

nasıl ama nefes kesici değil mi? gerçi ben üzerinde biraz oynadım ama hala çok güzel. ben yaklaşık iki hafta önce bu manzarayı izlemekteydim. 




burası vadi, her yer çok net görünmüyor lakin. o oyuklar mağara ve insanlar 2008 yılına kadar orada yaşıyorlarmış. şimdi baraj için boşaltılmış. eğer her hangi bir çare varsa bu tarihi miras kesinlikle yok edilmemeli. belki alternatif bir enerji kaynağı bulmak mümkün. ama yy lar öncesindeki medeniyetleri tekrar diriltip aynı şeyleri yaptıramayız. eğer bizim ülkemizde göz göre göre böyle bir miras yok edilirse bizi de iskenderiye kütüphanesini yok eden yobazlar gibi anacakları kesin.

burası çarşısı. hatıra olarak bir şeyler alabilirsiniz. zaten bi 20 30 yıl sonra sadece fotoğraflarını görebileceğiniz bir mekan.

bu da bir başka açı

bu da biraz yukarıda bulunan zamanının kraliyet sarayı! nın duvarındaki bir resim. ilginç değil mi?


bu da vadiye tepeden bir bakış. tek sıkıntı buraya  giriş kapalı. tek anahtar çoban ali de. telefon numarası bende var. gitmeye karar verirseniz bana ulaşın.


bu da çarşıdaki dükkanlardan bir kare. işte böyle arkadaşlar. bu güzelim mekan sular altına gömülmek üzre. son bir bakış atmak için acele etmelisiniz....

2 yorum:

  1. Ne yorulmuştuk be o gün :)))) Ama daha gezilecek çok yerimiz var :)

    YanıtlaSil
  2. evet bazı tehlikelerde atlattık ama değdi :DD

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...