24 Temmuz 2014 Perşembe

gece lafları işte

gençler gece gece öylesine konuşacağım sizlerle. neden derseniz. yapacak başka işim yok. sorumlu olduğum işleri vicdanımı rahat ettirecek düzeyde yaptım. asla daha fazlasını yapmam. vicdanen rahat hissedecek kadar :D filme başlasam sahura az kaldı. girebileceğim tüm sitelere girdim, bloklara şöyle bir göz attım. yok en iyisi bir iki kelam etmek. an itibariyle siyah tayt giymiyorum lila pijamalarımla bilgisayar kucağım da aklınıza gelebilecek en baba türküleri dinlemekteyim. mesela şu an neşet baba mühür gözlüm... böyle en ağır, ağıt tarzında türküler bile beni hüzünlendirmiyor da neşelendiriyor. hafif çakırkeyf oluyorum. ferahlatıyor. olips gibi birşey :D hatta kendi kendime salak salak sallanarak söylüyorum bile, ay suratımın ifadesi çok komik oluyor. böyle kaşlar küçük emraha doğru kayıyor falan... anamında uykusu kaçmış, dediğine göre hiç uyumamış ama yüzü gözü şiş. benim anam zaten hiç uyumaz, hep gözlerini dinlendirir. hatun tilki gibi yarı uyanık yaşıyor gerçekten. aşırı meraklı olduğunda sesli nefes alsan açıyo gözlerini. tuhaf öylee :D bana diyoki keşke yatakta dönmeseydim. gelip buraya türkü dinleseydim. neyse dostlar gece gece ulu orta konuşuyorum işte, haydi sizlere iyi geceler dedi siyah tayt giyen kızzzz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...