31 Ocak 2015 Cumartesi

çalıntı beşik

 
selam dostlar. en son görüştüğümüz zamandan bu yana sanırım ki aylar geçti. biraz vefasız davrandım özür dilerim. ama naparsınız hayat şartları. sürekli aynı şeyleri söylediğimin farkındayım fakat çok meşgulüm ondan. ama gerçekten. çok az boş vaktim oluyor. o zamanlarda da dinlemeyi tercih ediyorum. gerçekten bu yıl beddua aldığımı düşünüyorum. bu kız kalksın da bir daha oturmasın inşalla dediler sanırım ki?? düşünebiliyor musunuz kitap okuyamıyorum doğru düzgün. elime almamla uykudan gözlerimin kapanması bir oluyor. ben böyle bir insan değildim ama neyse ki hayırlı işlerle uğraşıyorum. o sebepten sizi beklettim birazcık. özürrrr. birazda modumun yüksek olmasını istedim. sıkıcı şeylerden bahsetmek istemiyorum. fakat bir türlü modum yükselemiyor. bu aralar can cağazım sıkılıyor. yine hayat boş lafı kafamda dönmeye başladı. bir takım çareler bulsam da sonuca varamıyorum. ya ben gerçekten sevdiğim bir iş bulamıyorum. hani kalıcı mutluluğun tek yolu yaptığın işi sevmektir diyoya konfiçyüs amca. bence de öyle. ama çocukluğumdan bu yana her haltı denememe rağmen bir türlü sevdiğim işi bulamadım. ya her insan birşeyi sever. ben bir türlü sevemiyorum. en son dünyanın mutlu olmak için en son yer olduğu kanaatine vardım. bir şeye seviniyorum. o da beni bi sene falan idare ediyor. sonra yine canım sıkılıyor. sorun bende. tatmin problemi var. mazojik miyim ki acaba ki? aşırı meşgul olunca hislerimden arınıyorum, iyi oluyor bir açıdan. ama bak yazı yazcak fırsatım var. az çok zamanım var. kafamda deli sorular. yarım saattir konuşuyorumda bak beşik meselesini unuttum::D az daha yazıyı bitiriyordum. yukarı baktım Allahtan. efendim yukardaki beşik yani taşındığımız evin gömme dolabında buldum. ve onun benim olmasına karar verdim. ama mükemmel bir parça. giderken onu da çarpıcam. bence öyle bir beşiği evde bırakan salak yokluğunu farketmez. ben onu kozmetik depom olarak kullanıyorum. tabi ilerde gerçek bir dekorasyon parçası olarak kullandığımda daha şık parçalar olacak içinde. ama şu an çok işime yarıyor. benim kozmetik ıvır zıvırları çok fazla. az kullandıklarımı kolilere koyup kaldırdım. bir kısmı da memlekette. biraz abartmışım sanırım ama orda sadece yoğun kullandıklarım var:DD böyle gençler, bulduğum beşiği sizlerle paylaşmak istedim. daha az sorunun kafama takık olduğu bir dönemde daha neşeli konulardan bahsetmek üzere hoşçakalllllınnnn

2 yorum:

  1. Yaşasın yeni bir yazı! :)
    Ahh bebişim niye boşluktasın sen, bence beni özledin ondan :P
    Şaka bir tarafa iş konusunda bir üst kademeye geçmelisin daha eğlenceli diyorum, sonraaa bi üst kademe daha :)
    Beşiğin yakından çok daha göz alıcı dikkat çekici... Bence de onu bırakanın aklından şüphe etmek gerek.

    YanıtlaSil
  2. benim minnoşummmm, tabi ki de seni çok özledim. sen üzüldün diye üzüldüm yoksa gtimiceni duyunca az daha zil takıp oynicaktım:DD

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...